EN KØRESKOLE, HVOR DIT BEHOV BLIVER MØDT

Hvorfor vælge Grue’s køreskole?

Vi er ikke alle ens. Du har måske behov for god tid til at lære, en anden har lidt erfaring og behøver ikke så meget. En ting er sikkert, vi har alle vores behov. Det imødekommer Grue’s køreskole, så lang hen afvejen som muligt. En ting du kan regne med er, at vi sammen finder en løsning.

Om Grue’s køreskole

Grues køreskole er stiftet af Bent Grue og har eksisteret siden 1996. Vi har til huse i Kalundborg – og det gode ved det er, at vi har mulighed for at give kørekort til alle kategorier:

• Kørekort til personbil
  • Kørekort til motorcykel
  • Kørekort til trailer
  • Generhverv

HVEM MØDER DU?

Hvorfor vælge Grue’s køreskole?

Vi er ikke alle ens. Du har måske behov for god tid til at lære, en anden har lidt erfaring og behøver ikke så meget. En ting er sikkert, vi har alle vores behov. Det imødekommer Grue’s køreskole, så lang hen af vejen som muligt. En ting du kan regne med er, at vi sammen finder en løsning.

Om Grue’s køreskole

• Kørekort til personbil
  • Kørekort til motorcykel
  • Kørekort til trailer
  • Generhverv
Bent Grue
Ejer og kørelærer

Bent er ejer og stifter af Grues Køreskole og er 52 år gammel. Til daglig kører Bent rundt i en Audi A4 Avant og Audi Q4. Personbil, MC og trailer

Tim Bendtsen
Kørelærer

Tim kører rundt i en Gråblå Opel Astra,
er 48 år gammel og er kørelærer til personbil hos Grues Køreskole.